cunnissioni Thimbles in inox

cunnissioni Thimbles in inox

In inox Thimbles hà una varietà di i metudi di cunnessione. tippi cumuna di raccordi pipa incrudunu a cumpressione, cumpressione, di cunnessione Live, tipu totta, totta tipu puritani, incavo tipu Résistance, cunnessione puddle tipu Live, tipu Saldatura è Saldatura e cunnissioni cunvinziunali. Cumbinatu di cunnessione seria dirivatu. Quessi i metudi di cunnessione, basatu supra li diversi principii, hannu diffirenti Scopes dumanda, ma lu cchiù di li sò facili à stallà, ferma è accéder. Maiò parti di i circuli sealing o di materiali Mesh usatu in u cunnissioni sò gomma enormi, gomma nitrile, è gomma EPDM chì scuntrà i bisogni di norme di naziunale, sciugliendu preoccupa l'utilizatori.

Press passu cunnissioni

1. pipa Companero: tagghiò la pipa, secondu a lunghezza nicissarii. Quandu l 'pipa hè ruttu, a forza ùn hè micca troppu grande à impidiscia l' pipa da esse fora di 'annata.

2. Remove burrs: Doppu la pipa hè chjosa, u burrs deve esse cacciatu a evitari taglio lu circu segnu.

3, linia dilimitatu: In Pà inserisci tinuti lu incavo pipa, vi tocca à signalà a lunghezza inserimentu direttu à a fini di l 'pipa.

4. assembramentu: L'anellu sealing deve esse stallati bè in u Udine furmatu-U di u bè pipa, inserisci la pipa in u incavo pipa, è aspittà di crimping.

5. Crimping: Quandu crimping, la parti fece di u prima hè posta à a Udine concavu di u die die, e lu masciddi sò firmati parpindiculari à a culonna di u schema.

6. Vedi: Dopu à crimping hè cumplittatu, utilizà un printing spiciali à verificà i dimensioni crimping.


Post time: Sep-18-2018